چگونه برند شخصی خودم را بسازم؟
زیربناهای خلق پرسونال برند
از قدیم تمام بازاریها، برای اعتبارشون، بیشتر از پول و موجودی انبار ارزش قائل میشدن.
اینکه در نظر همصنفهاشون، مشتریان و تو راستهی بازار چه جایگاهی دارن؛ چرا؟
چون هویت، اعتبار و برند، چشمه جوشان ثروته.
شما بهتر از هر کسی میدونید وقتی راجب یکی بگن: حرف فلانی روی این معامله باشه من چشم بسته قبول میکنم، چه قدر و قیمتی داره. برند شخصی همیشه بوده و همیشه هم خواهد بود.
-
-
ویدئو : مراحل چهارگانه طراحی برند شخصی
-
فایل متنی : حرف های تازه برای برندسازی شخصیتی
-
پرسونال برندینگ چیست؟
برند شخصی وقتی خلق میشه که بهجای برجستهکردن اسم و تصویر یک کسب و کار یا محصول، این کار رو در مورد یک فرد انجام بدیم.
این مفهوم برای مدیران و کارآفرینان مهمتره. چون جدای از بعد فردی، به کسب و کار کمک میکنه. چند نمونه رو عرض میکنم خدمتتون:
شناخت بهتر
با ایجاد پرسونال برند، شما خودتون رو بهتر به دیگران معرفی میکنید. جامعه اطرافتون وقتی شما رو به عنوان یک متخصص یا لیدر میشناسند، بسیار راحتتر با شما ارتباط برقرار میکنند.
ایجاد اعتماد
برند شخصی میتونه باعث بشه که مشتریان و شرکا بیشتر به شما اعتماد کنند. وقتی شناخته میشید و معتبر به نظر میاید، احتمال همکاری و خرید از شما بالاتر میره.
ایجاد شبکه و ارتباطات
یک پرسونال برند قوی میتونه شما رو به فرصتهای زیادی وصل کنه. با داشتن یک برند خوب، ارتباط با افراد تاثیرگذار در صنعت خودتون راحتتر میشه و شانس دعوت به همکاری، بیشتر.
افزایش ارزش کسبوکار
برند شخصی فقط برای شما نیست؛ بلکه میتونه ارزش کل کسبوکارتون رو هم افزایش بده. وقتی شما به عنوان یک چهره با اعتبار معرفی میشید، ارزش برند کسبوکارتون هم بالاتر میره و این موضوع میتونه در جذب سرمایهگذاران و مشتریان جدید تاثیرگذار باشه.
توسعه مهارتها
برند شخصی، عامل ایجاد تغییرات مثبت و در جهت اهداف شما خواهدبود. چرا و چطورش رو، دکتر گلستان به دقت توی این کلاس توضیح دادن.
با سرمایهگذاری روی برند شخصیتون، میتونید فرصتهای بیشتری برای کسب و کارتون خلق کنید و موانع رو سادهتر کنار بزنید.
نظرات دوره
دورههای مرتبط
پیش بینی می کنیم محصولات زیر نیز برای شما جذاب باشد...
دیدگاه:
به منظور ثبت دیدگاه وارد سایت شوید!