طراحی و اجرای کمپین تبلیغات دیجیتال
دوره ی کاملا عملی برای طراحی و اجرای تبلیغات آنلاینیک دوره هیجان انگیز، برای تبلیغات در شهر دیجیتال، آموزش صفر تا صد شیوه های تبلیغاتی با اجرای گام به گام، به نحویکه به هیچ نفر متخصصی نیاز نداشته باشید


درود بر اعضا محترم خانواده کیمیاگران، خوشحالیم که در کنار شما هستیم
این دوره در حال تکمیل می باشد
تا چند روز آینده عناوینی همچون زیر نیز تدوین و بارگزاری می گردد که در آن کلاس ها، مراحل اجرایی به دقت و کاملا تصویری به خدمتتان تقدیم شده است به نحویکه بتوانید برای برند ارزشمند خودتان، تبلیغات را آغاز نمایید
اجرای تبلیغات دیجیتال: ریپورتاژ آگهی |
تدوین کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام |
اجرای کمپین ایمیل مارکتینگ |
اجرای کمپین بازاریابی محتوا |
جریان سازی تبلیغاتی |
.
.آنچه ما را به سمت جلو حرکت میدهد، امید به دیدن برند شما در قله های موفقیت است
-
-
ویدئو : آشنایی با مبانی کمپین و تبلیغات
-
-
-
ویدئو : مقایسه تبلیغات سنتی و دیجیتال
-
-
-
ویدئو : آشنایی با گوگل ادز، تبلیغات دیسپلی، بازاریابی محتوا و...
-
-
-
ویدئو : اجرای عملی کمپین گوگل ادز
-
-
-
ویدئو : تبلیغات ویدئویی در آپارات، فیلیمو و دیگر سایت ها
-
-
-
ویدئو : صفر تا صد بستن کمپین تبلیغات بنریCPCو ...
-
-
-
ویدئو : رپورتاژ آگهی چه کاربردهایی دارد و چگونه اجرا شود؟
-
این 9 نکته میتونه برای شروع استفاده از کمپین های تبلیغاتی دیجیتال، راهگشا باشه:
- کمپین تبلیغاتی دیجیتال چیست؟
کمپین تبلیغاتی دیجیتال یک مجموعه هماهنگ از فعالیتهای بازاریابی آنلاینه، که برای معرفی و پیشبرد یک محصول، خدمت یا برند طراحی میشه. کمپین تبلیغاتی دیجیتال معمولاً از کانال و پلتفرمهای مختلف دیجیتال برای دسترسی به گروه مخاطبش استفاده میکنه. عناصر و اجزای کلیدی توی طراحی کمپین تبلیغات دیجیتال وجود داره که باید با دانش و دقت کامل انتخاب بشه چون هر کدوم از این عناصر میتونن روی میزان خروجی کمپین شما، در واقع روی تعداد مخاطبی که به مشتری تبدیل میکنید، تاثیر مثبت یا منفی بگذارند.
- کمپین تبلیغات دیجیتال چیکار میکنه؟
یه نگاه به جایی که دارید این متن رو میخونید و همه ابزارهایی که اطرافتون هست بندازید. اینترنت هرلحظه عمیقتر تو زندگی ما حضور داره. ۸۰ درصد از تمام کسانی که به هر نحوی از اینترنت استفاده می کنند، قبل از خرید تحقیقات آنلاین انجام میدن. پس وارد نکردن کسب و کار به این دنیا، همون تابلوی "بسته" پشت در مغازه ست. کمپین تبلیغات دیجیتال به شما کمک میکنه توی این جست و جوها دیده بشید و اگر درست نشونه گیری کنید، دقیقاً به مخاطب هدف خودتون میرسید.
- آیا می توانم مخاطب کمپین تبلیغاتی دیجیتال را مشخص کنم؟
پاسخ مثبت است. شما می توانید تبلیغات رو به یک گروه خاص از مخاطبان نمایش بدید، مثلا نمایش تبلیغات در یک استان خاص، نمایش تبلیغات ویژه افرادی که با موبایل در حال گردش در اینترنت هستند، ویژه آنها که موبایل آیفون دارند، نمایش تبلیغات در جاهایی که کلمات خاصی نمایش شده مثلا هرکجا عمده فروشی قطعات خودرو یا تجهیزات پزشکی
ضمنا با آنالیز اطلاعاتی که کمپین تبلیغات دیجیتال به شما میده، میتونید افرادی رو هدف قرار بدید که بیشتر به محصول یا خدمات شما علاقه دارند. اینکه چطور هدف تبلیغات رو مشخص کنیم؛ یعنی چطور تبلیغ رو طراحی و در معرض دید اون گروه مخاطب خاص منتشر کنید همه از اصول طراحی کمپین تبلیغاتی دیجیتال هست.
- هزینه کمپین تبلیغاتی دیجیتال
هزینه و بودجه، دغدغه جدا ناشدنی از هر تصمیمی در کسب و کاره. برخلاف تبلیغات سنتی، کمپینهای دیجیتال رو میشه با بودجههای کم نیز انجام داد. شما مشخصاً میتونید قبل از اجرای کمپین تبلیغات دیجیتالتون هزینهها رو بررسی و مدیریت کنید. انتخاب کنید که دوره بازگشت سرمایه شما چقدر باشه؛ در واقع کنترل هزینه توی کمپینهای دیجیتال کاملاً در اختیار شماست.
و ضمنا با شیوه هایی که حین کلاس آموزش خواهید دید، می توانید حین اجرای کمپین تبلیغات دیجیتال آنرا متوقف کرد و از اتلاف منابع مالی پیشگیری کرد.
- نتایج کمپین تبلیغاتی دیجیتال
یکی دیگه از بهترین مزایای تبلیغات دیجیتال اینه که شما میتونید عملکردتون رو اندازهگیری کنید؛ با ابزارهای دقیق و سریع. برای مثال میتونید ببینید کدوم یکی از عناصر تبلیغتون موثره و داره خوب کار میکنه. کدوم بخش به بهبود نیاز داره. کدوم قسمت از کمپین، زائده یا حتی اثر منفی داره. با این فرمول شما میتونید دائماً کمپینهای خودتون رو بهینهسازی کنید یعنی با کمترین هزینه بیشترین نتیجه و بهترین خروجی رو به دست بیارید.
- براتون پادکستی از دکتر گلستان رو گذاشتیم که در رادیو اقتصاد از دلایل شکست کمپینهای تبلیغاتی گفتن:
چرا کمپینهای تبلیغاتی موفق نمیشوند؟
- رقابت با کمپین تبلیغاتی دیجیتال
سرعت رقابت بازار نیازی به توضیح نداره. کسب و کارهایی که از کمپین دیجیتال -مثل هر ابزار دیجیتال دیگه- استفاده نکنند قطعاً در مقایسه با رقبا عقب میمونند. برای حفظ جایگاه کسب و کارتون، باید جایی توی بازار دیجیتال داشته باشید و بیزینستون رو به نمایش بگذارید تا مخاطب بتونه شما رو پیدا کنه.
- برند سازی و ایجاد ارتباط با مشتری به وسیله کمپین تبلیغاتی دیجیتال
کمپینهای دیجیتال به شما این امکانو میده که جدای از معرفی محصول، خودتون رو به عنوان یک کسب و کار معرفی بکنید. این باعث میشه ارتباط موثری با مشتریاتون برقرار کنید در واقع ایجاد احساس تعلق به برند یکی از بزرگترین و مهمترین نتایج کمپینهای تبلیغاتی دیجیتاله.
- اهداف بلند مدت کمپین تبلیغات دیجیتال
این روندی که در ابتدای بحث بهش اشاره کردیم و شما بهتر از هر کس دیگری توی بازار شاهدش هستید داره کسب و کارها رو به سمتی میبره که تبلیغات دیجیتال هر روز بیشتر از قبل مورد نیازه و هر روز بیشتر از قبل رشد خواهد میکنه. پس اگر امروز استارت یادگیری و سرمایهگذاری توی این زمینه رو بزنید، فعالیت امروز و اهداف آینده کسب و کارتون رو همزمان تقویت می کنید. تبلیغات دیجیتال مدت هاست که شروع شده و در حال استفاده ست و فعلا قصد خداحافظی نداره. شاید هرگز از جهان کسب و کار جدا نشه بلکه روش ها و استراتژی های جدیدی بهش اضافه بشه. پس شما یک سلاح دارید که هم امروز میتونید باهاش بجنگید و هم فرداها.
- کانال های کمپین تبلیغاتی دیجیتال
یکی از مواردی که با کلمه جهان دیجیتال چه جهان وب سایت و موتورهای جست و جو، چه جهان سوشال و رسانههای جمعی به ذهن میاد، تعداد پلتفرمها، رسانهها و کانالهای مختلفه. اینکه کدوم کانال متناسب با کسب و کار شما ست و چطور تو هر کدوم فعالیت کنید مهمترین سوالاییه که باید به دنبال جوابش باشید. با آموزش کامل طراحی و اجرای کمپین تبلیغات دیجیتال می تونید از همه کانالهای ممکن بهرهبرداری کنید؛ نتایج بهتری رو برای این زمان در کسب و کارتون به دست بیارید و برای آینده برنامهریزی تبلیغاتی داشته باشید. یعنی آمادگی ورود به یک سکو و یک بخش جدید از تبلیغات و بازار دیجیتال رو داشته باشید.
اگر میخواید که کسب و کارتون توی دنیای دیجیتال موفق باشه این دوره میتونه کلید موفقیت شما باشه.
نظرات دوره
دورههای مرتبط
پیش بینی می کنیم محصولات زیر نیز برای شما جذاب باشد...
دیدگاه:
به منظور ثبت دیدگاه وارد سایت شوید!
درود بر شما، جناب مهندس حافظیان پاسخ استاد اینگونه است: مقدار شارز گوگل ادز تا زمان انتهای مبلغ و بر اساس کلیک های کلمات کلیدی انتحابی فعال است و پس از آن، تبلیغات گوگلی به پایان می رسد،
به منظور ثبت دیدگاه وارد سایت شوید!
سلام و وقت بخیر. اکانتی که از گوگل ادز خریداری شده چطور و به چه صورتی مصرف میشه؟ شما از یک پلن ۲۰ دلاری برلی آموزش استفاده کردین. این ۲۰ دلار به چه صورتی استفاده میشه؟
به منظور ثبت دیدگاه وارد سایت شوید!
درود من چند بار این ویدو را دیدم ، خیلی متفاوت مطالب عمیقی که در کمپین های تبلیغاتی می بایست بدانم و به آنها عمل کنم توضیح شده بود . درج ویدو ها ی مستند در مورد سیگنال و وجه تمایز بسیار عالی و تیز بینانه انتخاب شده بودن که در درک عمیق تر مفهوم آن خیلی کاریردی بود.
به منظور ثبت دیدگاه وارد سایت شوید!