چگونه نیاز بازار و مشتریان را بشناسیم
با استفاده از ابزارهای نویننکنه خودت تصمیم میگیری که بقیه چی می خوان و بعد فحش میدی که چرا نمی خرن؟


تصور کنید محصولی رو بچینید تو ویترین یا بفرستید تو فروشگاهها، بعدش متوجه بشید که مشتریان اون رو نمیپسندن. یا خوششون میاد ولی به دردشون نمیخوره.
-
-
ویدئو : مدل سازی کشف شکاف کمی و کیفی بازار
-
پادکست : تحلیل پرسونا مشتری، دریافت نظرات مشتریان، آنالیز رقبا و...
-
فایل متنی : شیوه ساده برای کشف نیازهای پنهان مشتریان
-
چندتا از این سوالات براتون آشناست؟
- چرا مشتریان کمی میان سمت ما؟
- مشتری چی میخواد دیگه که این محصول رو نمیخره؟
- هر قیمتی میدی میگن گرونه. یا ارزون میدی میگن پس کیفیت نداره. چیکار کنیم تو این بازار؟
- رقبای ما چیکار میکنن؟
- همهی بازار وضعیتشون مثل ماست؟ (خوب یا بد)
- چه عاملی باعث میشه مشتری ترغیب شه از ما بخره؟
- چرا مشتریا اینقد دنبال چیزای عجیب میگیردن؟
- چرا مشتری یه بار میخره و ثابت نمیشه؟
هر کسی، در هر سطحی بخواد محصولی رو به دیگری عرضه کنه، باید اون دیگری رو بشناسه.این وصیت کل جامعه بازاریابی به بشریته.
شما بخواید یه نیمرو درست کنید، تا ندونید کسی که قراره بخوره، عسلی دوست داره یا تمامرو، نمیتونید بپزید. حتی اگه نفر خورنده خودتون باشید، باید اول بفهمید الان دلتون چه سبک نیمرویی میخواد. وگرنه خورده نمیشه. تامام. -گشنهم شد-
بازار دائما در حال تغییره و اگر نتونیم تغییرات رو ببینیم و بهش پاسخ بدیم، بازار راه خودشو میره و برای ما صبر نمیکنه.
شناخت رفتار مصرف کننده در کسب و کار چه تاثیری دارد؟
شناخت درست از مصرفکننده یا مشتری کسب و کار، توجه مخاطب رو به برند و محصول شما جلب میکنه. اگر قوی تر تحلیل کرده باشید، مخاطب تبدیل به مشتری میشه و خرید میکنه و این داستان هرچقدر که سازمان شما در تحلیل مشتری و بازار قوی تر عمل کنه، جذابتر میشه.
مشتری از محصول راضیه.. خوشحاله از مدلی که خرید میکنه.. و شگفت زده که این مشکل همیشگی رو شما براش حل کردید.. بعد کم کم به شما وفادار میشه و اگه بقیهی سازمان هم مثل بخش بازاریابی، دقیق و آگاهانه عمل کنن، مشتری تبدیل به حامی کسب و کار شما میشه.
دیدید جواب همهی سوالاتون یه جاست؟ تو این کلاس نقشه رسیدن به گنچ درک مشتری رو با راهنمایی دکتر گلستان به دست میاریم.
نظرات دوره
دورههای مرتبط
پیش بینی می کنیم محصولات زیر نیز برای شما جذاب باشد...

طراحی بوم مدل کسب و کار
بازاریابی
آموزش تخصصی خلق مدل کسبوکار

خلق ثروت با مقیاس پذیری سازمان
بازاریابی
امروزه فقط با مقیاس پذیری، خلق ثروت میسر است

خرید موفق ویژه شب عید با همزمانی ماه رمضان
بازاریابی
استراتژی های خرید موفق

استراتژی های مدیریتی در وضعیت رکود بازار
بازاریابی
راهکارهای بقا، سازگاری و افزایش طول عمر سازمان

چگونه نیاز بازار و مشتریان را بشناسیم
بازاریابی
با استفاده از ابزارهای نوین

دوره بهبود بیزینس پلن برای1403
بازاریابی
دو جلسه+یک دستورالعمل اجرایی و پنج پادکست

مدل خیابان های پول ساز
بازاریابی
ایده های ایجاد و توسعه کسب و کار

مشتریان محدود فروش زیاد
بازاریابی
مشخص کردن هدف و محدوده بازار

توجه عملی به نیاز مشتری
بازاریابی
اگه بجای مشتری،فکر کنی، بهت پول نمیدن

بهترین سلاح خود را بشناسید تا قهرمان بمانید
بازاریابی
شیوه های ایجاد مزیت رقابتی

مدل خورشید خلاقیت و نوآوری محصولات
بازاریابی
چگونه کالا و خدمات نوآورانه تولید کنم؟
AralHolding
شرکت ها و دپارتمان های زیر مجموعه هلدینگ آرال
دیدگاه:
به منظور ثبت دیدگاه وارد سایت شوید!
بت سلام متاسفانه30 دقیقه انتهایی ویدیو فاقد صوت هست ممنون می شم پیگیری کنید
به منظور ثبت دیدگاه وارد سایت شوید!