مدل خیابان های پول ساز
ایده های ایجاد و توسعه کسب و کارشیوه های یافتن ایده های پول ساز
دوره های آموزش کارآفرینی به شما یاد میدن چطور یک ایده رو به کسب و کار تبدیل کنید. ولی کسی نمیگه اون ایده رو از کجا پیدا کنیم
مدل خیابان های پول ساز یه قدم عقب تر از آموزش های کارآفرینی وایمیسته و از فاز صفر خلق کسب و کار شروع میکنه؛
در واقع به جای روش تبدیل ایده به بیزنس، روش خلق ایده رو خواهیم آموخت. در این مدل به جای ایده پردازی پراکنده تا رسیدن به ایده مطلوب، ایده ای خلق می کنیم که
در جامعه کنونی که میخوایم کسب و کار رو توش راه بندازیم یا توسعه بدیم قابل خرید و فروش باشه؛ یعنی مردم حاضر باشن براش پول بدن.
در کلاس "مدل خیابان های پول ساز افشین گلستان" در مورد ساخت ایده و تشخیص فرصت های کارآفرینی صحبت می کنیم.
-
-
ویدئو : انواع راههای خلق درآمد
-
پادکست : مردم برای چه چیزهایی پول می دهند؟
-
فایل متنی : لیست کامل منابع خلق پول و درآمد
-
پادکست : مدل خیابانهای پولساز-قسمت اول
-
پادکست : مدل خیابانهای پولساز-قسمت دوم
-
پادکست : مدل خیابانهای پولساز-قسمت سوم
-
پادکست : مدل خیابانهای پولساز-قسمت چهارم
-
مدل خیابان های پول ساز در سال 2007 توسط دکتر افشین گلستان و مهندس حمیدرضا صداقت بر اساس یک مجموعه مطالعات دوساله طراحی شده است.
مبنای شروع این طرح، نتیجه تحلیل آموزش های کارآفرینی در جهان بوده است. این تیم پژوهشی دونفره با بررسی آموزش های کارآفرینی، به الگوی ثابتی میرسند؛ آموزش تبدیل ایده به بیزنس مدل.
در حالی که در دنیای کسب و کار، اولین گام تبدیل ایده نیست، خلق ایده است. و مرحله اولیه در دوره های آموزش کارآفرینی وجود ندارد.
این مدل در قالب مقاله ارائه شده و به تحسین آن، دکتر افشین گلستان از دانشگاه ریاست جمهوری کییف دکترای افتخاری دریافت کردهاند. همچنین یکی از انتشارات مطرح آلمان از دکتر گلستان و مهندس صداقت، دعوت به همکاری کرده و نهایتا این مقاله به صورت کتاب چاپ شده است.
در این کلاس، راه ورود به دنیای خلاقیت در کسبوکار را خواهید آموخت.
چه فکر بدیع و هیجانانگیزی، قابلیت بیزینسی شدن دارد؟ سنگ محک را در این کلاس به دست خواهید آورد.
نظرات دوره
دورههای مرتبط
پیش بینی می کنیم محصولات زیر نیز برای شما جذاب باشد...

طراحی بوم مدل کسب و کار
بازاریابی
آموزش تخصصی خلق مدل کسبوکار

خلق ثروت با مقیاس پذیری سازمان
بازاریابی
امروزه فقط با مقیاس پذیری، خلق ثروت میسر است

خرید موفق ویژه شب عید با همزمانی ماه رمضان
بازاریابی
استراتژی های خرید موفق

استراتژی های مدیریتی در وضعیت رکود بازار
بازاریابی
راهکارهای بقا، سازگاری و افزایش طول عمر سازمان

چگونه نیاز بازار و مشتریان را بشناسیم
بازاریابی
با استفاده از ابزارهای نوین

دوره بهبود بیزینس پلن برای1403
بازاریابی
دو جلسه+یک دستورالعمل اجرایی و پنج پادکست

مدل خیابان های پول ساز
بازاریابی
ایده های ایجاد و توسعه کسب و کار

مشتریان محدود فروش زیاد
بازاریابی
مشخص کردن هدف و محدوده بازار

توجه عملی به نیاز مشتری
بازاریابی
اگه بجای مشتری،فکر کنی، بهت پول نمیدن

بهترین سلاح خود را بشناسید تا قهرمان بمانید
بازاریابی
شیوه های ایجاد مزیت رقابتی

مدل خورشید خلاقیت و نوآوری محصولات
بازاریابی
چگونه کالا و خدمات نوآورانه تولید کنم؟
AralHolding
شرکت ها و دپارتمان های زیر مجموعه هلدینگ آرال
دیدگاه:
به منظور ثبت دیدگاه وارد سایت شوید!