برنامه مدیران حرفه ای برای ماه پایانی سال
مدیران عامل در پایان سال انجام می دهند....


-
-
ویدئو : هشت کار مهم برای پایان سال
-
پادکست : چگونه بیزینس پیر نخواهد شد(پوست اندازی مستمر)
-
فایل متنی : مدل اصلاح سالانه برای بهبود مستمر
-
اگر در پایان سال یه نگاهی به آنچه گذشت بندازید، چیزای زیادی دستگیرتون میشه و قطعا با خروجیش میشه تغییرات خوبی رو تو روند بیزنس ایجاد کرد. مثلا:
1. شناسایی نقاط قوت و ضعف:
وقتی عملکرد رو ارزیابی میکنید، میتونید نقاط قوت و ضعف کسب و کارتون رو پیدا کنید. این اطلاعات میتونه به بهبود فرآیندها و افزایش کارایی کمک کنه.
2. تنظیم اهداف آینده:
با نگاهی به دستاوردهای سال گذشته، میتونید اهداف واقعبینانه و قابل دستیابی برای سال آینده تعیین کنید. این اهداف بر اساس دادههای واقعی و تجربیات گذشته شکل میگیره.
3. تصمیمگیری مبتنی بر داده:
ارزیابی عملکرد به شما این امکان رو میده که تصمیمات رو بر اساس دادهها و شواهد واقعی بگیرید. این رویکرد میتونه به کاهش ریسکها و افزایش موفقیت کمک کنه.
4. افزایش انگیزه و روحیه کارکنان:
وقتی دستاوردهای کارکنان رو شناسایی و قدردانی میکنید، میتونید انگیزه و روحیه تیم رو بالا ببرید. این امر به بهبود فرهنگ سازمانی و افزایش بهرهوری منجر میشه.
5. بررسی بازار و رقبا:
ارزیابی عملکرد به شما این امکان رو میده که وضعیت بازار و رقبا رو بررسی کنید. این اطلاعات میتونه به شناسایی فرصتهای جدید و تهدیدات موجود کمک کنه.
6. بهبود ارتباطات:
این فرآیند میتونه به بهبود ارتباطات داخلی و خارجی کمک کنه. با به اشتراکگذاری نتایج و دستاوردها، میتونید اعتماد و همکاری بیشتری رو در سازمان ایجاد کنید.
اما سوالی که من میخوام بپرسم اینه: چی رو باید بررسی کنیم تا به این خروجی هایی که گفته شد برسیم؟
به عبارت شاه کلید یه برنامه ریزی درست و حسابی برای سال بعد (یا هر دوره زمانی که مدنظره) چیه؟
تو این کلاس، هشت عنصر اساسی رو خواهیم شناخت، که نه تنها به شما کمک میکنه تا درک بهتری از وضعیت فعلی داشته باشید، بلکه باعث میشه برای آینده برنامهریزی عملیاتی داشته باشید.
نظرات دوره
دورههای مرتبط
پیش بینی می کنیم محصولات زیر نیز برای شما جذاب باشد...

سیستم سازی، ماشین پولسازی است
مدیریت و رهبری
نکنه کارآفرینی نکرده ای و برای خودت شغلی را دست و پا کرده ای

ده بیماری پول سوز کسب و کار
مدیریت و رهبری
آیا می دانی که چگونه سلامت سازمانت را حفظ کنی؟

اصول شراکت (قبل، حین و بعد از شراکت)
مدیریت و رهبری
شراکت مقدس است ولی با کلی قاعده و قانون

مدیریت زمان ویژه مدیران
مدیریت و رهبری
شیوه های عملی استفاده بهینه از زمان با ابزارهای برنامه ریزی

برنامه مدیران حرفه ای برای ماه پایانی سال
مدیریت و رهبری
مدیران عامل در پایان سال انجام می دهند....

راهکارهایی برای مدیران چند وظیفه ای
مدیریت و رهبری
چگونه چند کلاه را بر سر کنم که تابلو نباشد؟

انواع شیوه های کنترل داخلی در سازمان
مدیریت و رهبری
من به کسی اعتماد ندارم چگونه بیزینس کنم؟

چگونه بر اساس چشم انداز رفتار کنم؟
مدیریت و رهبری
شیوه هایی برای به جریان انداختن چشم انداز در سازمان

آیا شخصیت من برای کارآفرینی مهیاست؟
مدیریت و رهبری
خودشناسی مدیران، شاخص های اندازه گیری

اصول سیستم سازی در سازمان های کوچک
مدیریت و رهبری
ساماندهی امور با ابزارهای ساده

الگوبرداری از سبک زندگی کارآفرینان موفق
مدیریت و رهبری
آیا لایف استایل کارآفرینان و مدیران متفاوت است؟

عارضه یابی شرکت با نگاه 360درجه
مدیریت و رهبری
عارضه یابی، هدف گذاری و برنامه ریزی تا رسیدن به ActionPlan
AralHolding
شرکت ها و دپارتمان های زیر مجموعه هلدینگ آرال
دیدگاه:
به منظور ثبت دیدگاه وارد سایت شوید!